MOTUL
Oleje syntetyczne:
8100 X-lite 0w/30
- W pełni syntetyczny olej do silników z turbodoładowaniem i wydłużonym okresem między wymianami oleju. Tworzy stabilną warstwę filmu olejowego nawet w wysokich temperaturach.
Klasa jakości: ACEA A3/B4-API SL/CF
Specyfikacje: VW 502.00 - 505.00 - 503.01; MB 229.3; BMW LL-98
- W pełni syntetyczny olej silnikowy zalecany do pojazdów, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Czyste spalanie. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
Klasa jakości: ACEA A5/B5-API SL/CF
Specyfikacja: Ford WSS M2C 913C; Renault RN0700
Zalecenia: Honda i Volvo silniki benzynowe.
8100 X-cess 5w/40
- Olej silnikowy o nowej formule do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych również z bezpośrednim wtryskiem, także do najnowszych konstrukcji. Znacząco obniża zużycie paliwa. Dłuższy okres użytkowania i optymalna ochrona silnika, nawet przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Wysoka lepkość HTHS. Zastępuje olej 8100 X-max o lepkościach 5w/30 i 5w/40.
Klasa jakości: ACEA A3/B4-API SM/CF
Specyfikacje: BMW LL-01; Porsche A40; MB 229.5; VW 502.00 - 505.00; GMLL-B-025; Renault RN0700, RN0710.
8100 Eco-clean C2 5w/30 (DPF, FUEL ECO)
- W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin EURO 4 I EURO 5 dla silników z trój funkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząsteczek stałych.
Klasa jakości: ACEA C2 - API SM/CF
Specyfikacje: PSA B71 2290; RN0700
Zalecenia: Peugeot i Citroen HDI z DPF od 2006 r.
8100 X-clean+ 5w/30 (DPF)
- W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin EURO4 i EURO5 wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS i zmniejszonej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych. Przeznaczonych również do pojazdów, dla których zaleca się klasę jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Klasa jakości: ACEA C3
Specyfikacje: BMW LL-04; MB 229.51; Porsche C30; VW 504.00 - 507.00
8100 X-clean C3 5w/30 lub 5w/40 (DPF)
- W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin EURO4 i EURO5, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenie zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Klasa jakości: ACEA C3 - API SM/CF
5w/30 Specyfikacje: MB 229.31; MB 229.51; VW 502.00 - 505.00; BMW LL-04
5w/40 Specyfikacje: Ford WSS M2C 917A; BMW LL-04; Porsche A40; VW 502.00 - 505.00 - 505.01; Renault RN0700, RN0710; MB 229.31, MB 229.51; 6M Opel dexos2.
8100 Eco-clean+ C1 5w/30 (DPF, FUEL ECO)
- W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trój funkcyjnymi i filtrami cząsteczek stałych.
Klasa jakości: ACEA C1
Specyfikacja: Ford WSS M2C 934B
Zalecenia: Mazda 5, 6 (Diesel) z DPF
Specific 504.00 - 507.00 5w/30 (DPF)
- W pełni syntetyczny olej opracowany specjalnie do samochodów grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) wyposażonych w silniki spełniające normy emisji spalin EURO4 i EURO5 z katalizatorami trój funkcyjnymi i filtrami cząsteczek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju. możliwość zastosowania do wszystkich silników, w tym do silników Diesla z pompo wtryskiwaczami.
Specyfikacje: VW 504.00 - 507.00
Specific 506.01 - 506.00 - 503.00 0w/30 (FUEL EKO)
- W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie dla wydłużenie okresu między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z techniką wtrysku bezpośredniego lub z pompo wtryskiwaczem dla samochodów VW, Audi, Seat i Skoda. Doskonała ochrona w ekstremalnie niskich temperaturach poprzez zmniejszenie tarcia elementów metalowych. Szybkie smarowanie silnika przy zimnym starcie.
Klasa jakości: ACEA A5/B5
Specyfikacje: VW 506.01 - 506.00 - 503.00
Specific 913C 5w/30 (FUEL ECO, DPF)
- W pełni syntetyczny olej silnikowy, opracowany w technologii "Mid SAPS" przeznaczony specjalnie do samochodów, w których producenci (Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo) zalecają stosowanie oleju o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS zgodnie z klasą jakości ACEA A1/B1 lub A5/B5.
Klasa jakości: ACEA A5/B5
Specyfikacje: Ford WSS M2C 913C
Kompatybilny z dół do Ford WSS M2C 913A i 913B
Technosynthese:
6100 Synergie+ 10w/40 (EXPERT POLECA)
- Półsyntetyczny olej do silników nisko i wysokoprężnych lub bez doładowania z wtryskiem bezpośrednim. Spełnia wymogi MB 229.3 i VW 502.00, które dotychczas spełniały tylko produkty o lepkości 5w/40.
Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4 - API SL/CF
Specyfikacje: VW 502.00 - 505.00; MB 2 29.3
Zalecenia: Porsche do 2002 r.; BMW Olej specjalny; Renault RN0700
4100 Power 15w/50
- Całoroczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach z dużym przebiegiem zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.
Klasa jakości: ACEA A3/B3- API SL/CF
Specyfikacje: VW 501.01 - 505.00; MB 229.1